مصاحبه آرشیو خبر ها
زکریا : از یوونتوس خیلی ممنونم ولی می خواهم در چلسی بمانم

زکریا : از یوونتوس خیلی ممنونم ولی می خواهم در چلسی بمانم

دنیس زکریا اذعان کرد که تمام تلاش خود را برای ماندن دائمی در چلسی انجام خواهد داد اما هافبک از تجربه خود در تیم یوونتوس سپاسگذار است.

 

بیانکونری ها ژانویه گذشته زکریا را با قراردادی به ارزش 4.5 میلیون یورو از بوروسیا مونشن گلادباخ به خدمت گرفتند. یوونتوس امیدوار بود که بازیکن ملی پوش سوئیسی بتواند بخش هافبک خود را بهبود بخشد.

 

با این حال، به نظر می رسد که بانوی پیر اعتماد چندانی به این بازیکن نداشت زیرا تنها شش ماه بعد به او اجازه جدایی دادند. زکریا در روز مهلت مقرر به چلسی نقل مکان کرد زیرا یوونتوس پس از ورود پل پوگبا و لئاندرو پاردس دیگر او را به عنوان یک بازیکن ثابت در نظر نمی گرفت.

 

این بازیکن 24 ساله این فرصت را پذیرفت تا به صورت قرضی به آبی ها بپیوندد و در پایان این فصل گزینه خرید داشته باشد. زکریا اعتراف کرد که امیدوار است فصل آینده در استمفوردبریج اقامت دائمی داشته باشد و نمی خواهد به یوونتوس برگردد.

 

با این حال، اگرچه او مشتاق پیوستن دائمی به چلسی است، این هافبک همچنان عاشق دوران کوتاه خود در یوونتوس است. این هافبک چیزی جز تمجید از بیانکونری ندارد و برای آنها آرزوی موفقیت در این فصل دارد.

 

زکریا درباره امیدش به ماندن در چلسی:

 

من اینجا هستم تا ثابت کنم لیاقت حضور در اینجا را دارم، اینکه بازیکن خوبی هستم و می توانم به تیم کمک کنم. ما خواهیم دید که در پایان چه اتفاقی می‌افتد.

 

زکریا به اتلتیک گفت

 

امیدوارم بهترین ها برای یوونتوس باشد. امیدوارم آنها بتوانند در ایتالیا عنوان قهرمانی را کسب کنند و برای این موضوع بسیار خوشحال خواهم شد. یوونتوس یک باشگاه بزرگ و بزرگ است، مانند چلسی.

 

وی افزود:

 

من در آنجا چیزهای زیادی یاد گرفتم، با بازیکنان بزرگ و نامی. و من فقط می توانم از این بابت سپاسگزار باشم زیرا آنها فرصت های زیادی و البته همه چیز را به من دادند. من طرفدار یوونتوس هستم و البته یوونتوس را دنبال می کنم.

 

زکریا در پایان گفت:

 

اما حالا من بازیکن چلسی هستم، بنابراین اینجا متمرکز هستم و می‌خواهم تمام تلاشم را برای کمک به تیم انجام دهم. برای من بازیکن جدیدی هستم، اما احساس می‌کنم یکی دو سال است که اینجا هستم و می خواهم در همین تیم بمانم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: